strony i sklepy internetowe

Strona stronie nierówna. Jedne są bardziej opisowe, drugie sprzedażowe, a trzecie mają realizować inne cele. Do każdej potrzebne są zatem inne treści. Jednak wszystkie muszą być spójne i mówić jednym tonem głosu. Dokładnie takie dla Ciebie przygotuję.

Tworzę treści na strony:

opisowe,

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści na strony opisowe typu:
„o mnie” / „o nas”, „historia firmy”, „realizacje”, itp.

z portfolio,

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści na stronę,
na której chcesz zaprezentować swoje portfolio.

z ofertą,

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści na stronę,
na której chcesz zaprezentować swoją ofertę (usługę lub produkt)

kategorii,

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści dla sklepu internetowego
na stronę kategorii produktów, zoptymalizowanej według zasad SEO.

produktu,

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści dla sklepu internetowego
na stronę produktu z opisem zalet i specyfikacji, zoptymalizowanym wg SEO.

elementy UX

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści na strony www
do elementów CTA, komunikatów i instrukcji dla użytkownika, by ułatwić mu korzystanie ze strony.

Co to zzs?

W copywritingu przyjęło się rozliczać za długość napisanego tekstu, mierzoną za pomocą Znaków Ze Spacjami (zzs). Przykładowo 1 strona A4 z marginesami 2,5cm pisana czcionką Arial o rozmiarze 12px to ok. 2500 zzs

Jak przygotowuję treści?

Korzystam z profesjonalnych narzędzi do planowania i optymalizacji treści, w tym ogólnodostępnych narzędzi Google oraz płatnych aplikacji SEMSTORM, CONTADU, CHAT GPT 4.0, CANVA

Nie widzisz opcji dla siebie? Napisz i zapytaj

Scroll to Top