SEO

W zasadzie niemal każdą treść, którą przygotowuje dla stron i sklepów internetowych, mogę optymalizować tak, aby była przyjazna dla wyszukiwarki Google, ale nie każdą trzeba optymalizować.

W zakresie SEO jestem w stanie przygotować:

web content

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz
tekstu do strony „o mnie”, „oferta”, itd.
opisu kategorii, produktu dla e-commerce
innych treści

blog

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz
artykułu na blog
artykułu sponsorowanego
artykułu eksperckiego

content plan

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz content planu (bo brakuje Ci pomysłu na treści)
podpartego solidnym audytem
w oparciu o silne słowa kluczowe
ze skryptem treści

audyt treści

Opcja dla Ciebie, jeśli
nie wiesz, pod jakie słowa kluczowe powinineś optymalizować treści
nie wiesz, na jakie słowa kluczowe jesteś widoczny
nie wiesz, które treści generują Ci największy ruch na stronę

monitoring

Opcja dla Ciebie, jeśli
chcesz śledzić widoczność strony na wybrane słowa kluczowe
otrzymywać raporty i wskazówki dotyczące optymalizacji konkretnych treści

landing page

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz treści na stronę pozyskującą leady
naszpikowaną słowami kluczowymi
czytelną, atrakcyjną wizualnie
sprzedażową, opowiadającą historie i zachęcają do interakcji

Co to zzs?

W copywritingu przyjęło się rozliczać za długość napisanego tekstu, mierzoną za pomocą Znaków Ze Spacjami (zzs). Przykładowo 1 strona A4 z marginesami 2,5cm pisana czcionką Arial o rozmiarze 12px to ok. 2500 zzs

Jak przygotowuję treści?

Korzystam z profesjonalnych narzędzi do planowania i optymalizacji treści, w tym ogólnodostępnych narzędzi Google oraz płatnych aplikacji SEMSTORM, CONTADU, CHAT GPT 4.0, CANVA

Nie widzisz opcji dla siebie? Napisz i zapytaj

Scroll to Top