kreacja marki

Masz pomysł na biznes, ale nie wiesz od czego zacząć? Zacznijmy od przygotowania strategii marketingowej, obejmującej szczegółową analizę i przygotowanie wytycznych. Stwórzmy strategię komunikacji, obejmującą ton głosu i wreszcie nazwijmy Twoją markę i produkty.

naming

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz
nazwy dla swojej marki
nazwy dla produktu
nazwy dla projektu

ton głosu

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz
stworzyć zasady językowe, którymi będziesz posługiwać się w komunikacji z odbiorcami/klientami (język Twojej marki)

strategia

Opcja dla Ciebie, jeśli potrzebujesz kompletnej strategii marketingowej dla swojej nowej marki. Strategia obejmuje m.in.
określenie grupy docelowej i persony
pozycjonowanie marki
strategię komunikacji

Jak przygotowuję treści?

Etap kreacji marki wymaga czasu na szczegółową analizę i wyciągnięcie odpowiednich wniosków w początkowej fazie, a następnie sporo kreatywności w stworzeniu spójnej koncepcji marketingowej Twojej marki.

Nie widzisz opcji dla siebie? Napisz i zapytaj

Scroll to Top